Thursday, January 6, 2022

پرویز رشید کے ساتھ گفتگو کی کال ٹیپ سامنے آنے کے بعد مریم نواز کا دبنگ رد عمل سامنے آگیا

 

پرویز رشید کے ساتھ گفتگو کی کال ٹیپ سامنے آنے کے بعد مریم نواز کا دبنگ رد عمل سامنے آگیا 

پرویز رشید کے ساتھ گفتگو کی کال ٹیپ سامنے آنے کے بعد مریم نواز کا دبنگ رد عمل سامنے آگیا 

   

لاہور(ڈیلی پاکستا ن آن لائن )مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز نے کہا ہے کہ کس کو حق ہے کہ میری ذاتی گفتگو کو ٹیپ کر کے ایک چینل کو دے ، مجھ سے اس بات پر معذرت کی جائے ۔ 

لاہور میں پریس کانفرنس کے دوران صحافی نے سوال کیا’ چند دن قبل پرویز رشید کے ساتھ آپ کی گفتگو کی کال ٹیپ سامنے آئی ہے جس میں صحافیوں کے خلاف غیر اخلاقی زبان استعمال کی گئی ،اس بارے میں آپ کیا کہیں گی؟،۔اس پر مریم نواز نے جواب دیتے ہوئے کہا کہ سب سے پہلے تو میرے سے اس بات کی معذرت کی جائے کہ میرا فون ٹیپ کیا گیا ۔ان کا کہنا تھا کہ کس کو حق ہے کہ میری ذاتی گفتگو کو ٹیپ کرے اور پھر ایک میڈ یا چینل کو دے،مجھے پہلے اس بات کا جواب دیا جائے اور معذرت کی جائے ۔ مریم نواز نے کہا کہ میں اپنی ذاتی زندگی میں ہونے والی گفتگو کا جواب نہیں دوں گی ۔ایک سوال پر انہوں نے کہا کہ میں نے کسی کی آڈیو کال لیک نہیں کی ، اگر کچھ آڈیو کالز سامنے آئی ہیں تو ان کا مجھ سے کوئی تعلق نہیں ۔

No comments:

Post a Comment